Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Milliseid PÖFFi filmielamusi pakub 22. november?

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Kaader filmist: "The Rolling Stones Olé Olé Olé!: reis läbi Ladina-Ameerika" | FOTO: PÖFF

PIIRKOND

Angelese linnas kaugel Filipiinidel asub lausa kaks punaste laternate tänavat, mis alustasid Vietnami sõja ajal ning aitavad tänapäeval kaasa ka turismi arengule. Teisel pool seda asub aga pigem kohalikule klientuurile fokusseeritud piirkond, kus tuhmunud sära kõrval saab endale kaaslase ka lihtsalt mingi kauba vastu vahetades. Film ei vaatle mitte ainult selles piirkonnas elavaid prostituute, nende kupeldajaid ja bordelli pidajaid, vaid kogu seda süsteemi, mis sealses linnaosas koos eksisteerib, nii oma murede kui rõõmudega. Seansil on kohal ka filmi režissöör.

PILETID SIIT

THE ROLLING STONES Olé Olé Olé! : reis läbi Ladina-Ameerika

Juba 54 aastat maailma lavalaudasid lammutanud Rolling Stones jõuab pärast kümneaastast pausi uuesti Ladina-Ameerikasse kahekuulisele tuurile. Võimas lõppakord toimub Kuuba pealinnas Havannas. Sellises kohas kontserdi korraldamine nõuab meeletut pingutamist ning kontserdiaegade muutmist eriti, kui see kattub Obama Kuuba visiidiga. Siiski naudivad vanameistrid suurt populaarsust igal pool, kus nad esinevad. Omamoodi võib bändi pidada ka rõhutud rahvaste ühendajaks, kuna diktaatorite poolt juhitud riikides on moodne lääne muusika olnud täiesti keelatud. Nii live-klippe kui ka intervjuusid liitev film toob vaatajani ka bändiliikmete omavahelist ajaviitmist, kohtumisi oma fännidega ning naljaga pooleks ka hordide eest põgenemist, kelleks tänapäeval on kaunite tüdrukute asemel keskealised mehed. Filmiseansil on kohal ka produtsent.

PILETID SIIT

TAGASILÖÖK

Ameerika Ühendriikide spordi üks absoluutseid uhkuseid on korvpall. Paljude noorte unistuseks on saada samasuguseks professionaalseks mängijaks nagu seda on näiteks LeBron James. Mis aga saab siis, kui elul on olnud oma plaanid ja jätnud inimese ratastooli? “Tagasilöök” näitabki inimesi, kes hoolimata oma konditsioonist mängivad korvpalli. Nende tahe ja eneseusk on need faktorid, mis ei ole lasknud neil langeda masendusse ja negatiivsesse meeleollu. Lisaks aitab kaasa ka võimalus mängida teistega koos ning läbi selle sotsialiseeruda üksteisega inimlikul tasandil. Mitte miski elus pole võimatu ning just seda need inimesed näitavadki. Eesti Olümpiakomitee vestlusringis räägivad ratastooli korvpallimängija Veiko Liiv ja võistkonna treener Meelis Raiend.

/ PÖFF

PILETID SIIT

TEATUD NAISED

Kelly Reichardti uus film räägib kolm omavahel seotud lugu Montana naistest, kellest igaüks proovib enda vahenditega maalida oma elupilti. Advokaat Laurale ei anna rahu üks tema klient, kes tahab vana juhtumi uuesti avada. Kogu üritus eskaleerub hoopis pantvangikriisiks. Gina ja tema abikaasa leiavad ühe peresõbra krundilt ideaalse liivakivi nende uue kodu jaoks ning tahavad seda loomulikult endale. Selle omanik aga vist väga ei taipagi, mida ta paarikesele täpsemalt lubab. Viimases loos armub noor rantšoabiline Elizabethi, kes töötab juristina. Kogu see armsalt melanhoolne film on vaatajani toodud nii kaunilt ja õrnalt, et tervet lugu kogeda on puhas rõõm.

PILETID SIIT

VAATEVÄLJAS

Kolm aastat tagasi oma lapse ja abikaasa kaotanud politseiinspektor on vaimselt täiesti rusutud ning masenduses. Vahelduvate meeleoludega naisel hakkab oma elu üle kaduma täielik kontroll. Enam ei lubata tal suhelda ka inimestega ning nii jääb tema tööks vaadata läbi turvakaamerate videosid. See on karm ja tõsine film teemadest, millega tegelikult paljud saavad kindlasti samastuda. Kuidas minna edasi pärast selliseid läbielamisi ning kuidas olla üle kaasnevast depressioonist? Need on küsimused, mida “Vaateväljas” analüüsib.

PILETID SIIT

KATIE ÜTLEB HÜVASTI

17 aastane Katie töötab ühes väikeses dineris USA keskosas. Kodustest probleemidest ning joodikust emast hoolimata on Katie õnnelik ning alati naerusuine tütarlaps, kellesse suhtuvad hästi ka kohalikud inimesed. Lisaks suhtutakse mõistvalt ka Katie teise ametisse, milleks on prostituut. Sellega tegeleb Katie lisaraha teenimiseks, et viia ellu oma unistus kolida San Francsiscosse. Äkitselt aga muutub kogu tüdruku maailm, kui küla kohalikku autoremondi töökotta kolib noor kutt Bruno. Kinnine, tusane ja umbes 98% ajast mitte naeratav Bruno on elurõõmsa ja positiivse Katie täielik vastand ja ka ihaldusobjekt, kellesse tüdruk armub. Õrnalt metsik ja naiivselt tundeline Katie on Olivia Cooke’i poolt filigraanselt mängitud roll, keda Bruno osas toetab ka Christopher Abbott. Ühelt poolt kergelt nukker, kuid samas ka inspiratsiooni pakkuv film, mille kõrvalosadest leiab ka mitmeid Hollywoodi suurfilmides kaasa teinud näitlejaid.

PILETID SIIT

PÄHELASK

Korralik märul Indoneesiast, mille peategelane on randa uhutud amneesiaga mees, kes on hoolimata pähe lastud kuulist täitsa elus. Ainult mälu on puudulik ja nii hakkab haiglas tema eest hoolitsema noor arsti praktikant Ailin, kes paneb Moby Dickist inspireerituna leitud mehele nimeks Ishmael. Pikka tervenemist ei saa Ishmael aga nautida, kuna äsja vanglast vabanenud maffiaboss saadab kohe koledad palgamõrvarid talle kallale. Tegu on täieliku arusaamatusega, aga kui bussikaaperduse käigus võetakse pantvangi Ailin, muutub asi veriselt isiklikuks. Sellest filmist ei leia Sartre’i eksistentsialismi või muud sügavalt filosoofilist, kuid pöörast Indoneesia actionit, relvadega paugutamist ja põlevaid busse selle-eest aga täiega.

PILETID SIIT

Tagasi üles